Jubileumconcert 145 jaar KTM Sint Caecilia

Op zondag 20 november is het een feest voor oog en oor in de Concertzaal te Tilburg. Ons koor viert daar het 145 jarig jubileum met een bijzondere uitvoering. We verlaten grotendeels voor een keer onze comfortzone en gaan de uitdaging aan om samen met BigBand Tilburg diverse dans- en filmnummers te zingen en spelen. Dat swingt de pan uit.
Het geheel wordt verder aangekleed met het ondersteunend dansoptreden van een groepje studenten Dans van Fontys Hogescholen voor de Kunsten. Zij maken hun eigen choreografie en laten op dit podium zien wat zij in huis hebben.
En daar bovenop kunt genieten van het optreden van een aantal solisten zoals Hansje van Welsbergen, Sil van den Hout en ons eigen koorlid Mattijs Scholten.

Het geheel staat onder leiding van Daan Morris *(Tilburg Bigband) en Michel de Valk, dirigent en Marjan Fey, pianiste ( KTM Sint Caecilia)

Toegangskaarten kosten 17,50 per stuk. U kunt kaarten bestellen door te mailen naar secretaris@sint-caecilia.nl en uw naam en het aantal gewenste kaarten vermelden. U ontvangt daarna in een bevestigingsmail de instructies voor betaling. Welkom!!

Mattijs Scholten

Sil van den Hout