Meer over het koor

Het koor telt ongeveer 50 zangers en staat voorlopig onder leiding van pianist en waarnemend dirigent Marjan Fey. Binnenkort hopen we de naam van een nieuwe dirigent bekend te maken.

Daarnaast is er een mogelijkheid om meer te doen dan alleen koorzang. Men kan kiezen voor een ensemble, zoals bijvoorbeeld in 2022 de KTM Flitsgroep is opgestart, een groepje leden dat zich toelegt op straatzang.

En ook gezelligheid heeft alle aandacht. Intern met leden en/of met Koormaoten, onze ondersteuners.

Voor elke man!

Het Tilburgs Mannenkoor biedt plaats aan iedere man die kan zingen. Of wil leren zingen, want elk jaar is er een mogelijkheid om deel te nemen aan de koorschool. In acht weken kun je dan gratis les krijgen om te kijken of deelname aan het koor een stap kan zijn.

Heb je potentie om solo’s te zingen? Of in duetten? Wij helpen je daarbij en maken, indien het lukt, ruimte in onze concerten.

Meer dan

een koor

Wil je met een groepje graag meer aandacht besteden aan klassieke zang, operazang en dergelijke?
De organisatie biedt ook ruimte voor een klassiek ensemble!
Graag eens gezellig de straat op? Onze zgn. Flitsgroep biedt daarvoor de mogelijkheid.
Kortom: het Koninklijk Tilburgs Mannenkoor is een beste plaats voor mannen die zin hebben in zingen. Gezond, sociaal, samen presteren en ontspannen.